סיורים בקרקוב עם מדריך דובר עברית
סיורים בורשה עם מדריך דובר עברית
טיולים בפולין בליווי נהג-מדריך דובר עברית

שאלות ותשובות – הזמנת רכב בפולין – מ “א” עד “ת”

מנציג וסוכן של חברות להשכרת הרכב EXPRESS ,KAIZEN RENT ו – PANEK

 

שלום,

שמי עידן ואני כבר מספר שנים מייצג בישראל שלושה  חברות פולניות בתחום השכרת הרכב.  EXPRESS , KAIZEN RENT ו את PANEK . שלושתם גדולות ויציבות ומשרתים אלפי לקוחות מישראל כבר זמן רב.

לא מעט שואלים אותי מה היא הבדל בין להזמין באתר של החברה עצמה לבין להזמין דרכי ?

חברים, למן הסתם , חברות רוצות לשמור על הסוכן רשמי שלה ( שזה אני) ולכן הזמנה דרכי מקנה לכם מספר יתרונות והנחות שאינם באתרים רשמיים של החברות.

אתן דוגמאות :

  • קבלה או איסוף רכב בבית מלון \ כתובת של הדירה בעיר – שירות שעולה בין 50 ל 200 זלוטי למזמינים באתר – אצלנו הוא שירות חינמי 
  • נהג נוסף מקבלים אצלי בחינם – שירות שעולה בין 5 ל 15 זלוטי ליום השכרה למזמינים באתר ישירות
  • אין מקדמה – אתם לא חושפים פרטי כרטיס האשראי שלכם בעת ההזמנה. יש לחברות פיקדון שלי שמהווה בטחון לכל ההזמנות שעוברים דרכי. לכן גם מבקש להודיע על ביטול הזמנה לפחות כמה ימים לפני המועד קבלת הרכב כדי שאני לא אספוג קנס על אי קבלת מכונית
  • התחייבות רשמית על חלק מדגמים ( בעיקר מדובר על רכבי סטיישן ואוטומט)
  • אתם פטורים מלהחזיר רכב שטוף מבפנים ומבחוץ- יש רק הקפדה על ניקיון של מושבים 
  • חוזה השכרה ללקוחות שלי – ללא הגבלת קילומטראז’
  • ביטוח מלא עם ביטול השתתפות עצמית – בלי “אותיות קטנות” ועם פיקדון של 500 זלוטי בלבד 

 

תלוי בפרטי השכרה, הבדלים במחיר בין הזמנה באתר רשמי לבין מחיר שאנשים מקבלים ממני – בין % 5 ל 15%

כמו כן , אתם מקבלים יעוץ ולווי  בעברית.

דרך המהירה והטובה ליצירת קשר איתי – זה דרך המייל  idan.caliber@gmail.com

ניתן גם ליצור איתי קשר טלפוני במספר 48-533100636+ . רצוי בשעות הצהוריים \ערב

אך לקבל הצעת מחיר עבור הרכב?

אך אפשר לקבל הצעת מחיר ?  – חברים, זה קל מאוד !

שולחים אלי מייל ( לא וואטס אפ \ לא הודעת SMS \ לא שיחת טלפון \ לא בפייסבוק) לכתובת idan.caliber@gmail.com    , רושמים כל הפרטים החשובים ורלוונטיים להשכרה (!) ומקבלים ממני תשובה תוך 12 שעות.  אני אפרט אלו הפרטים אני צריך ולמה :

  • תאריך , שעה ומיקום לקבלת הרכב

חשוב מאוד לדייק בשלושת הנתונים האלו. לציין תאריך ולא ” יום שני בשבוע הבא..” , לציין שעת הגעה ( במידע ומדובר באיסוף בשדות תעופה) ולא שעת המראה ! סימון לשעה המקובל ( וזה בעייה למקבלים רכבים בלילה) הוא 23:45 או 00:15 . כך אני בוודאות יודע שלא טועה לא בתאריך ולא בשעה.

למה חשובה השעה ? כי זה יכול להוזיל או לייקר את המחיר, כי ישנם “שעות עבודה” מוחרזות של הסניפים ויש “שעות חריגות” אלהם לוקחים תוספת תשלום ( 50 זלוטי למקרה).

  • תאריך, שעה ומיקום להחזרת הרכב

למה כל כך חשוב מיקום לקבלה ולהחזרה של הרכב ? – כי בחלק מהחברות החזרת רכב בעיר שהוא שונה מעיר קבלת הרכב גורם לתוספת תשלום. שימו לב בבקשה – ישנם ערים בהם שדה תעופה של העיר נושא כתובת של עיר אחרת – לדוגמה – עיר לובלין ושד”ת לובלין. מי שמקבל רכב בשד”ת לובלין ומחזיר אותו בעיר לובלין מחוייב בתוספת תשלום ( או קומבינציה להפך כמובן). נכון שמדובר במספר קילומטרים בודדים בין לבין, אבל זו החוקים של החברות

  • סוג הרכב שנדרש

תתיחסו בבקשה קודם למספר נוסעים, אחר כך לגודל הבגאז’ הנדרש ובסיום – תיבת ההילוכים. חברים – ממש לא ברור מאליו שכולם רוצים רק גיר אוטומטי וזה סטנדרט ! רוב הרכבים באירופה הן רכבים עם גיר ידני.

כאשר אתם מנסחים בקשה לסוג הרכב חשוב שנדעה שאתם משכירים אותו לתקופה מוגדרת ולא רוכשים אותו, לכן אני מתקשה להתכתב עם הלקוח שמבקש “… רכב גדול, לא יקר, אוטומט, ל 5 אנשים עם הרבה כבודה, דיזל חובה , יציאה ל USB ורצוי חלון גג….”

  • קבוצות רכבים והתחייבות על הדגם מסויים

לקוחות נכבדים, אנו מתחייבים על הקבוצת רכבים עם מאפיין משותף ולא יכולים להתחייב על רכב ספיציפי מתוך הקבוצה. ישנם חלק מהדגמים שאני והחברה כן מתחייבים לספק וזה אני מציין בנפרד. אם קיבלתם ממני מייל בו יהיה רשום ” רכב מקבוצה XXX  עם דגמים מאפיינים 1,2,3,4 או דומה ” – זה לא אומר שאנו יכולים לדעת או להתחייב על דגם מסויים מתוך הרשימה.

  • חציית גבולות של פולין למדינות EU

נתון חשוב, רצוי להחליט מראש, בעת הזמנה אך גם אפשר לעדכן את החברות על רצונכם לחצות גבולות יום-יומיים לפני ביצוע הנסיעה.

זה עולה כסף. בחברת EXPRESS זה תוספת של 50 זלוטי , בחברת KAIZEN RENT זה תוספת של 100 זלוטי לכל התקופה. זה תשלום עבור הרחבת ביטוח ומנוי על שירותי שגריר במדינות האלו.

בחציית גבול לחלק מהמדינות כמו סלובקיה, הונגריה, אוסטריה, צ’כיה וכו’ – אתם חייבים באופן עצמאי לרכוש מדבקה שמאפשרת שימוש בכבישי המדינה. בדרך כלל קונים את המדבקה במעבר גבול עצמו וזה לא קשור לחברת השכרה

  • ציוד נלווה

הרבה מכם טסים עם ילדים. תוספת הכי נפוצה שמזמינים עם רכב – זה כיסאות בטיחות או בוסטרים. זה ממש לא ברור מאליו שאם ציינתם בבקשה להצעת מחיר ” זוג+3″ שאני ידעה ישר לתת לכם מחיר עם התקני בטיחות לילדים.

כדי שהצעה תהיה מלאה וברורה – נא לציין בבקשה גיל ומשקל של הילדים ואז אדעה להתיחס

*לפי החוק התחבורה – התקן בטיחות חובה לילד עד גיל 12

אני אתן דוגמה אידאלי לבקשה , בה יש את כל הפרטים שאני צריך

עידן שלום

אני צריך רכב אוטומטי עבור משפחה בת 5 נפשות +מזוודות בהתאם

מ 24.8.18 בשעה 21:00 שד”ת וורוצלב ועד 29.8.18, 14:00, במלון בו נהיה בעיר קרקוב

מבקש לתת גם מחיר עבור 2 בוסטרים לילדים בגילאים 10 ו -7

לא חוצים גבולות פולין

תודה

מספ.טלפון לבירורים נוספים

לאחר קבלת מכתבכם אני בודק מחיר ומחזיר לכם הצעה מסודרת שכוללת את כל הפרטים אודות השכרה, ציוד, רכבים, פוליסת ביטוח וגובה הפיקדון

אך מבצעים הזמנה לרכב ?
לבצע הזמנה מאוד קל – בהמשך לשרשרת מיילים עם הצעת מחיר אתם שולחים אלי פרטים שנדרשים לביצוע הזמנה בפועל :

  • שמות של הנהגים באנגלית
  • מספר טלפון שלכם שיהיה זמין בפולין
  • תאריך-שעה-מיקום לקבלת הרכב ( במקרה של קבלת מכונית בשדה תעופה – חובה לציין מספר הטיסה)
  • תאריך-שעה-מיקום לקבלת הרכב
  • איזה רכב ( במידע ונתתי לכם כמה אפשרויות לבחירה)
  • תוספות ( כמו חציית גבולות למדינות EU, כיסאות לילדים וכו’)

 

שולחים אלי את מה שביקשתי במייל ומקבלים תוך זמן די קצר ואוצ’ר מהחברה. ואוצ’ר מהחברה = הזמנה רשמית .

מרגע שקיבלתם ואוצ’ר מהחברה אתם מוזמנים להתנהל או מולי או מול החברה עצמה, כאשר אתם מזדהים במספר הואוצ’ר שרשום אצלכם . פרטים של המוקדי שירות הלקוחות והמיילים מופיע בואוצ’ר

מומלץ להדפיס ואוצ’ר ואיתו להגיע לאיסוף

תשלום עבור הזמנה מתבצע בזמן האיסוף, לנהג\פקיד שמוסר לכם את הרכב, בכרטיס אשראי בלבד !

IsraelRussia